Kup w przeciągu:

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

  1. W jakiej formie sprzedawane są rośliny?

W zależności od gatunku rośliny mają formę cebul, bulw czy też kłączy (zwaną dalej roboczo cebulkami).

  1. Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówione realizujemy w 2 sezonach:

  • wiosennym, gdy wysyłki rozpoczynamy po 15 marca oraz
  • jesiennym, kiedy paczki nadajemy po 15 września.

W przypadku przedłużających się niekorzystnych warunków pogodowych terminy te mogą ulec niewielkiemu przesunięciu (np. dłużej utrzymujące się mrozy, czy też letnie upały).

  1. Czy warto składać zamówienie przed sezonem?

Tak, ponieważ oferujemy wiele roślin „kolekcjonerskich” dostępnych tylko w małych ilościach, które nie będą już dostępne w szczycie sezonu. Ponadto ceny artykułów sezonowych w szczycie sezonu mogą wzrosnąć.

  1. Kupiłam w innym sklepie internetowym rośliny i okazały się niezgodne odmianowo. Jaką mam gwarancję, że tak nie będzie u Państwa?

Gwarantujemy zgodność odmiany. Współpracujemy tylko z wybranymi przez nas dostawcami. Ponadto co roku weryfikujemy losowe partie towaru. Wszystkie sprzedawane rośliny maja urzędowy Paszport roślin.

  1. Jak mam postępować z roślinami jeśli jeszcze nie mogę ich posadzić?

Do czasu sadzenia przechowujemy je w chłodnym i zacienionym pomieszczeniu. Na narażamy na słońce , unikamy miejsc gorących jak i narażonych na przemarzanie.

  1. Czy moje rośliny przyjmą się?

Dostarczamy do Ciebie rośliny, które poddane są 3 krotnej kontroli jakości. Pierwsza odbywa się zaraz po zbiorze, druga w trakcie pakownia przez producenta i nadania Paszportu Rośliny, który jest urzędowym potwierdzeniem zdrowia i jakości roślin a trzecia już u nas bezpośrednio przed samym pakowaniem Twojej paczki. Mamy na uwadze, że może zdarzyć się przeoczenie co do jakości, szczególnie w przypadku sadzonek pakowanych w wilgotne podłoże lub uszkodzonych przez firmy kurierskie podczas transportu, dlatego też prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki oraz przesłanie zdjęć dokumentujących Twoje zgłoszenie. W takim wypadku nie sadź roślin.

  1. Czy rośliny powinienem zaprawiać przed sadzeniem?

Nie ma takiej potrzeby, ale rekomendujemy przeprowadzenie takiego zabiegu.

  1. Czy mogę otrzymać jakiś dodatkowy prezent w przypadku dużego zamówienia?

Tak, każdy Klient jest premiowany w formie programu lojalnościowego opartego na historii dotychczasowych zakupów. Ponadto w przypadku zakupów po przekroczeniu określonych progów kwotowych otrzymasz darmową przesyłkę, prezent w postaci cebul lub w innej formie. Przewidujemy okresowe prowadzenie akcji promocyjnych, o których będziemy informować Ciebie za pośrednictwem e-mail lub sms.

  1. Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?                                                                             Przesyłki nadajemy za pośrednictwem InPost (paczkomaty, kurier), Pocztex 48. Oferta firm spedycyjnych cały czas jest poszerzana abyś mógł wybrać najbardziej dogodną dla siebie formę dostawy.
  1. Czy muszę zapłacić bezpośrednio po zakupie lub czy mogę zapłacić przy odbiorze?
  • Na zapłatę za zamówienie oczekujemy przez 14 dni. Po tym czasie zostanie ono anulowane.
  • lub możesz zapłacić przy odbiorze.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium