Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:
- W jakiej formie sprzedawane są rośliny?
W zależności od gatunku rośliny mają formę cebul, bulw czy też kłączy (zwaną dalej roboczo cebulkami). Sadzonki korzeniowe pakowane są w woreczki z wilgotnym podłożem. Nie oferujemy roślin w donicach.
- Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Zamówione realizujemy w 2 sezonach:
- wiosennym, gdy wysyłki rozpoczynamy po 15 marca oraz
- jesiennym, kiedy paczki nadajemy po 15 września.
W przypadku przedłużających się niekorzystnych warunków pogodowych terminy te mogą ulec niewielkiemu przesunięciu (np. dłużej utrzymujące się mrozy, czy też letnie upały).
- Czy warto składać zamówienie przed sezonem?
Tak, ponieważ oferujemy wiele roślin „kolekcjonerskich” dostępnych tylko w małych ilościach, które nie będą już dostępne w szczycie sezonu. Ponadto ceny artykułów sezonowych w szczycie sezonu mogą wzrosnąć.
- Kupiłam w innym sklepie internetowym rośliny i okazały się niezgodne odmianowo. Jaką mam gwarancję, że tak nie będzie u Państwa?
Gwarantujemy zgodność odmiany. Współpracujemy tylko z wybranymi przez nas dostawcami. Ponadto co roku weryfikujemy losowe partie towaru. Wszystkie sprzedawane rośliny maja urzędowy Paszport roślin.
- Jak mam postępować z roślinami jeśli jeszcze nie mogę ich posadzić?
Do czasu sadzenia przechowujemy je w chłodnym i zacienionym pomieszczeniu. Na narażamy na słońce , unikamy miejsc gorących jak i narażonych na przemarzanie.
- Czy moje rośliny przyjmą się?
Dostarczamy do Ciebie rośliny, które poddane są 3 krotnej kontroli jakości. Pierwsza odbywa się zaraz po zbiorze, druga w trakcie pakownia przez producenta i nadania Paszportu Rośliny, który jest urzędowym potwierdzeniem zdrowia i jakości roślin a trzecia już u nas bezpośrednio przed samym pakowaniem Twojej paczki. Mamy na uwadze, że może zdarzyć się przeoczenie co do jakości, szczególnie w przypadku sadzonek pakowanych w wilgotne podłoże lub uszkodzonych przez firmy kurierskie podczas transportu, dlatego też prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki oraz przesłanie zdjęć dokumentujących Twoje zgłoszenie. W takim wypadku nie sadź roślin.
- Czy rośliny powinienem zaprawiać przed sadzeniem?
Nie ma takiej potrzeby, ale rekomendujemy przeprowadzenie takiego zabiegu.
- Czy mogę otrzymać jakiś dodatkowy prezent w przypadku dużego zamówienia?
Tak, każdy Klient jest premiowany w formie programu lojalnościowego opartego na historii dotychczasowych zakupów. Ponadto w przypadku zakupów po przekroczeniu określonych progów kwotowych otrzymasz darmową przesyłkę, prezent w postaci cebul lub w innej formie. Przewidujemy okresowe prowadzenie akcji promocyjnych, o których będziemy informować Ciebie za pośrednictwem e-mail lub sms.
- Jak zostanie dostarczone moje zamówienie? Przesyłki nadajemy za pośrednictwem InPost (paczkomaty, kurier), Pocztex 48. Oferta firm spedycyjnych cały czas jest poszerzana abyś mógł wybrać najbardziej dogodną dla siebie formę dostawy.
- Czy muszę zapłacić bezpośrednio po zakupie lub czy mogę zapłacić przy odbiorze?
- Na zapłatę za zamówienie oczekujemy przez 14 dni. Po tym czasie zostanie ono anulowane.
- lub możesz zapłacić przy odbiorze.